Kızlar dün çok dinlenemedim nir davet vardı oraya gittim sandalyede oturdum 2-3 saat ondan dolayı mı bilmiyorum ama eve gelince hep uzandım. Bebeğimin hareketleri daha az şimdi sadece sanki dönüyo veya geriniyo gibi önceki günlerde tekme atardı karnım sallanırdı. Korkuyorum birşey olucak diye ne yapayım sizce