ilaaydakaplan bebek3429 11+4 de fetal dna ile öğrendim cinsiyeti 🥰 Ama 12+2de doktor kontrolüne gittiğimizde direkt gösterdi kendiside😂 Erkek bebek🥰🩵
ilaaydakaplan bebek3429 Erkek bebekler daha erken gösterir diyorlar ama ne kadar doğru bilemiyorum🥹 Bebişin o anki pozisyonuna bağlı tamamen canım☺️ İnşallah gösterir sen ne hissediyorsun bu arada 🥰
Mavideniz26 penbe_karisi benim bulantılarım çok olmadı diğer kızlarımda daha fazla olmuştu ama genel olarak rahat geçti bir erkek hamileligi belirtileri yaşadım ama kızmış 🤷♀️🤭
penbe_karisi Mavideniz26 ya ben de tam tersi yaşadım çok fazla aman aman bir kusmam yoktu ama yine de vardı benim de sanki bitti gibi ama bilmiyorum yarın belki başlar 😁😁
Mavideniz26 penbe_karisi dört defa tek kustum mide bulantım da gün içinde hiç yoktu akşamları biraz oluyordu yada acıktıgımda oluyordu birşeyler yiyince duruyordu
penbe_karisi Mavideniz26 aynen bende de öyle mesela sabah erken uyandığımdan dolayı bir şey yemediğimden dolayı midem bulanırdı demek ki belirtilerimiz aynıymış
Deletedmom_7156 bebek3429 16 haftada erkek dediler 22 haftada kız olduğunu detaylıda ögrendik o yüzden detaylıyı bekliyecegim yine bi şok olmak istemiyorum😅