sanem34001 ilk dogumum sezeyan buda oyle olcak nasipse 🫠 hiç kanamam olmadı sadece ilk gün hastanedeyken ilk wc ye gittiğimde oldu sonra damla bile gelmedi şaşırmıştım doktoruma da sormustum normal herkes bir olmaz dedi dogumdan sonra ilk 2 3gün desteksiz kalkamadım saga sola dönemedim 4 5günden sonra çok şükür kendşm kalktım cabuk iyileşmek istiyorsan bol bol yürümen lazım zaten 🫠