Ruruu Kizlar hamileligimin basindan beri cok afedersiniz kati sari-yesil akinti yasiyorum. Tahlillerim her seferinde cok sukur temiz cikti. Koku kasinti falan da yok. İki-uc farkli fitil kullandim ama gecmiyor asla. Var mi bu durumu yasayan?
asel_asl Ruruu bende hep akıntı yaşıyorum . İlk hamileliğimde de böyleydi . Bazen sarımsı bazen beyaz ne bilim değişiyor . Tahliller hep temiz çıkıyor çok şükür . Artık normaldir diyip geçiyorum mecbur 😅
saturnungolgesinde Ruruu ben de evlendiğimden beri yaşıyorum gebeliğimde de devaö ediyor. Fitil kullandım da işe yaramadı yine kullanacağım
Oyku3005 Ruruu ben çok yaşadım temiz çıkıyordu hormonlar dan kaynaklı doğuma yakın dahada artıyor seüekli çamaşır değişirdim ben🙂
Ruruu asel_asl ya aslinda yesilimsi olmasa dert etmeyecegim sariyi ama yesilimsi akinti da geliyor bazen o beni korkutuyor acikcasi 🥲 iki farkli doktor da herhangi birsey demedi fitil veriyorlar sadece o da gecirmiyor 🤷♀️ insallah normaldir
Aleynadiyorki Benim bir aydır kahverengi akıntım oluyor doktor eski kan dedi bende sürekli kontrol ediyorum korkuyorum ama stres yapmamaya çalışıyorum
Aleynadiyorki Ruruu 12 haftalık sizin bence idrar yolu enfeksiyonu olabilir yine de doktora danışın tabi