Kızlar merhaba 21 + 3 haftalık hamileyim doktor bebeğin yerleşiminin aşağıda olduğunu söyledi serviks boyu ölçüldü 33mm kapalı dedi doktor bir sıkıntı yok ama yine de endişeleniyorum hareketlerin zaten hep aşağıda hissediyorum karnım büyümeye başladı ve aşağıda yani kasıklarımın biraz üstünde göbeğimin altında yine de pimpirikleniyorum hiç başına gelen var mı bu durum erken doğum ihtimali oldu mu kaçıncı haftalarda doğum yaptınız bir sıkıntı oldu mu lütfen beni aydınlatın