deryakrgz Nur9707 hayır ben yatmadım en yüksek 75 oldu oda doktorum sabah akşam suda çözülen antibiyotik yazmıştı onu kullandım ama süt ve süt ürünleri yasaktı o süre zarfında. Limon portakalda öyle
deryakrgz Ilgaz01 vala kuzum ben antibiyotik kullandım kızılcık özü Turna yemişi yoğurt kefir tükettim yeşil akıntım geçti çok şükür yarın tekrar tahlil vereceğim bakacağım
deryakrgz Ilgaz01 kızılcık özü ve turna yemişi tüketin. Bana çok iyi geldi benimde akıntım oluyordu yeşil kaç kez iç çamaşırı değiştiriyordum.
Melisssa3 Geçen hafta crp 10.8 çıkmıştı evet çok yüksek değil ama beni rahatsız etmişti doktorum MONUROL saşe vermişti tek kullanımlık zaten tek seferde geçti çok şükür birde günde 3 litre su içiyorum onunda etkisi var sağlıcakla kavuşalım💕💕
Ilgaz01 deryakrgz bende antibiyotik kullandım yine var kesildi geri geldi içerideki bende bilmiyorum günde 25 çamaşır değilim vardır çok canım sıkkın ins gecer ya
1aleynax deryakrgz idrar yolu enfeksiyonundan şüpheleniyorum da bende yanma yok akıntı da aşırı derecede yok nemli gibi kötü koku var bide eğer varsa doktor alttan muayene mi yapar yoksa idrar yada kan testi mi alır sizce