Vajina girişi yapışık oluyor. Yani eşinizin sizde giriş yaptığı yer kızınızda da küçük de olsa açık olması gerek. Bazen o kısım şeffaf şekilde bazen de et gibi kapanıyor maalesef. Kızımda doktor 7 aylıkken fark etti. Ve bana sormadan 2 kez elle açtı, açtığında hafif kanadı. Çişi acıdı. Ve her açışında 3 kat hızla tekrar kapandı. Yaptığım çok küçük bir araştırma ile bu yapışıklığın aslaa elle açılmaması gerektiğini öğrendim. Ama iş işten geçmişti. Elle açıldığı için daha sıkı kapandı. Bu defa başka doktor bi krem verdi. Kremi 5-6 gün kullandım. Ve o sırada kremin erken ergenliğe sebep olacağını öğrendim. Onu da bıraktım. Her gün elimle hafifçe çektirerek aç kapa yapıyordum. Taa ki 4 yaşında çok az bir kısmı açıldı. Ve sonrasında öylece bıraktım. Ergenliğe girdiğinde kendiliğinden açılacağı söyleniyor. Peki buna ne sebep oldu? Bana sorarsanız kız çocuğunun vajinasında doğduğu zaman oluşan beyaz akıntı asla silinmemeli. Islak mendil kullanılmamalı. Sabunla yıkanmamalı. Eşim aşırı titiz birisi olduğu için bende ona uydum. Sonra vazgeçtik ama iş işten geçti