Huzurunsesi3 benim de 3. Hamileliğim Allah izin verirse 3. Oğlusum olacak
Şuan 24+0 haftalığız
Ve inanın çok heyecanlıyım
Şuan böyle kaygılı hissetmeniz çok normal çünkü bu bir annelik içgüdüsü; yetebilecek miyim, yapabilecek miyim?..
Sizi, bizi özel kılan da bu
Emin olun yavrunuzu kucağınıza aldığınızda ve o 3 minik yavruyu aynı yuvada mutlu ve huzurlu gördüğünüz her ande şükrederek bakacaksınız.
Kolaylıklar ve sağlık diliyorum guzel anne❣️😍