gozde3052 bol bol dinlenin mecbur kalmadıkça yattığınız yerden bile kalkmayın eğil kalk da yapmayın bunlar hep kolay doğum olması için olan hareketler sizin şu an doğurmamanız lazım :) doktorum beni 33 haftada böyle tembihlemişti. Bir de bol bol su yani günde 3 litre suyu mutlaka için. Magnezyumumu da günde 2ye çıkardı aynı zamanda Nidicard kullanıyorum 33ten beri. Magnezyumu aksatmayın. Kendinizi sıkmayın ağrılarınız Belirli aralıklarla düzenli gelmiyorsa, git gide artmıyorsa doğum sancısı değildir. suyunuz kanamanız yoksa Bebeğinizin hareketleri iyi ise hiç kötü düşünmenize gerek yok. Benim de ilaca rağmen kasılmalarım oluyor. Bir de küçük veya büyük tuvaletim Geldiğinde kasılmalarımı çok arttığını fark ediyorum bunu takip edebilirsiniz tuvaletinizi Tutmayın kabız olmamaya çalışın Çünkü Karın içi basıncını arttırdığı için Rahim kasılmalarını tetikliyormuş