birdenizanasii canım seni yönlendiremem bu senin hayatın kimseyide seni yönlendirmesine izin verme şuan 32 yaşındayım 4.5 yaşında bir kızım var kızım1.5 seneyi aşkındır kardeş istoyordu e bizde artık yaş gidiyor birtane daha olsun istedik denemeye başladım 2 ay sonra hamile kaldım ama boş gebelikti sonra bir ay sonra yine hamile kaldım oda kimyasaldi genetik testi falan verdik ve yüksek oranda kan pıhtılaşması çıktı bende ve şuan 6+1 haftalık hamileyim çok bekledim çok uğraştım bu hamilelik için rabbim inşallah sağlıklı bir şekilde elimize almayı nasip eder bende hep o kafadaydim kızım büyüsün 5,6 yaşına gelsin o zaman düşünürüm diye ama işte hayat bu keşke daha önce denemeye başlasaydım diyorum kan pıhtılaşma sorunu nu daha önceden öğrenirdim falan filan şimdiki hamileliğimde de karnından iğne fitil falan kullanıyorum baya zorlanıyorum Rabbim kolaylığını verecek emnkisa zamanda inşallah 💗