eslem2121 ebru_yldrm yaptığım gibi çıktı cnm bn adet sancıları çekiyorum hatta bugün bile geciktirici alıyım dedim günübirlik tatile gidecez eşimle
ebru_yldrm eslem2121 eğer imkanınız varsa bi test daha alıp yapın ve ilaç kullanmayın tatil dönüşü de kan verin var bence 🌸
asil15 eslem2121 ay sakin bitanem bende öyleydim sancim vardı regli olucam sandim denize girdim bayada rahat davrandım kanama oldu iyice emin ol sakin birsey kullanma
eslem2121 ppmerlina öyle yaypayım en iyis ama geciktirici önceden alınmalı regl başlayınca olmuyor bizde cuma öyle nir kafa tatiline gideliim dedikte
ppmerlina eslem2121 bebiş varsa diye ilaç içemezsin o zaman emin olmak istersen kan ver bugün. Yoksa dediğin gibi işe yaramaz geciktirici ki zaten normalde 3-4 gün evvelden başlaman gerekirdi düğün zamanı ben de kullandım