Musilk-1 Seymabyrm evet Türkiye de öyleymiş ben ikikere adet olmayınca ateş basması olunca baktırdım o hapı kullanırken de ateş bastı 60gün adet olmadım ikikere benim kurtarıcılar aslan pençesi civanperçemi hayıt tohumu oluyor
Musilk-1 Benimadimanne ben geçen seneden beri ikisini bir kullandım adet söktürücü özelligi var geçen seneden beri bırakmıştım bu sene adet olmayınca yine başladım ikisi bir acı oluyor karıştırınca bu sene ben civan percemi de koydum içine tadı daha içilir oldu
Musilk-1 Benimadimanne inşallah bende korka korka içiyorum iyi geliyor fakat bir senedir hamilelik olmadı hormonlar iyice bozulmasında işte bir umut
Benimadimanne Musilk-1 aynen öyle benim FSH 9 düşsün diye içtim bı kaç gündür içmiyorum hayıt otunu içmeye devam etsemmiki
Musilk-1 Benimadimanne ben hiç hayıt otunu tek başına içmedim adetim bitti değerlendirdim şuanda bugün yumurtlama gördüm olmadı içeceğim bende sade yapıp bide öyle deneyeceğim
burcuznp Destekanne yüreğim rahatladi gerçekten, Ben de iki yıldır deniyorum malesef olmuyor bı gebelik geçirdim onu da kaybettim 14 haftalıkken