Selamun aleyküm bu ayı değerlendirdik bugün 10 gün oldu, ovulasyon testinde gebelik olsaydı bu on gün içinde çıkar mıydı,erken gebelik gibi on günün geçmesini beklemeden de ovulasyonda çıkar mı gebelik olsa? Cünkü nben ara ara test yaptım hiç pik olmadı,adetime 2 gün var