gulsuzn hayır artış takibi yapmadık. Ultrasona girdim daha sonrasında keseyi gördüm kalp atışı duymadım. Daha donraki kontorolümde kalp atışını duyduk 1 hafta geç döllenme olduğu için duyamamışım ama şu an bebeğim 13+5 haftalık ve haftasını yakaladı. Artık bir hafta geriden gitmiyor. Endişelenmeyin artışınız gayet iyi keseyi göreceksiniz gittiğiniz de inşallah siz kalp atışını da hemen duyarsınız ❤️