ynzl evet çok kararsız bırakıyorlar insanı 🥲 ama yaptırmaya yatkın gibiyim. Sonuçta bu durum yaşanacak. Hareketleri kısıtlıyken, iyileşme süreci daha hızlı ilerliyorken ilk zamanlar yaptırmak daha mantıklı sanırım. Maks. 4-5 güne tamamen toparlıyolarmış zaten. İnşallah sağlıklıca kucağımıza alır güzelce atlatırız o süreci 🙏🏻😊