Nurrvldn KızlR 32+6 haftalıgım bebısım kız kontrolüm 6 eylülde bebısım sanki artık eskısı gibi çok hareketli değil hıssedıhorm hareketını ama öyle çok değil yavaş hareket edıyor mesela normal mi
00gkcm Nurrvldn büyüdüğü içindir 33 haftayım bende bazen çok az ama sert hareketleri var bazende kıpır kıpır ama az hissediliyor
heyecanli1anne__ Nurrvldn benimde 1 2 gün öyle olmuştu hatta bende yazmıştım buraya ama sonraki gün çok şükür canımı acıta acıta hareketleri yine devam etti kızımın 🥰
00gkcm Nurrvldn benimde öyle bazı günler hiç hissetmiyorum neredeyse büyüdükleri için alanları daralıyor ve bu arada bazen bizde anlamayabiliyoruz 2 hafta önce karın ağrısıyla gittim acile ve doktor dediki gayet hareketli hiç bi sıkıntı yok biz biraz pimpirikleniyoruz sadece