Selam kızlar ilk testimi yaptığımda beta 75 çıkmıştı. Üzülmüştüm kimyasal mı acaba diye çubukta biraz silikti. 2 gün sonra değer 150 oldu bugün tekrar kan vereceğim ama dayanamadım yine çubuk test yaptım kıpkırmızı olmuşuz değerin artması için iyi dileklerinizi isterim 🥰🌸