duyguibo344_ Kızlar bugün gıttım 6 haftalık ve döllenme ama bebegı goremedık çok korkuyırum doktor nırmalde gorunmesı lazım dedı umursmadı kese güzel dedı ben çok korkuyorum benım gibi olan yokmu aranızda bana yardım edın🥺🥺🥺
esrayde duyguibo344_ ben bugün adet tarihime göre 7+4 haftalığım bebeği bugün gördüm çok küçüktü bence tekrar gitmek için 8 haftalık olmayı bekle
Mervekaram22 duyguibo344_ canım korkma kesenin içinde yolk kesesi var o varsa bebekte vardır sadece küçük olduğu için gözükmemiştir
mrv80 duyguibo344_ benım de aynı şekilde oldu kese görünüyor ama döllenme geç olmuştur daha çok yeni olduğu ıcın dedi 8. Haftada tekrar gidecegım