hilal858_ duyguibo344_ Benimde geç döllenmeydi 7 haftalıkken gördük.Devlette pek benimle ilgilenmediler ,özele gittim kalp atışını orada dinledim.
hilal858_ Bana öyle bişey denmedi hiç.6 eylülde kontrol var o zaman neler diyecek bakalım doktor,her gittiğimizde değişio
duyguibo344_ Aynen cnm ikinci doktora gıttım çok şükür bebek var gorunutor dedı kalp atısını duyamadı henüz çok küçük dedı