Canım yalnız değilsin 💛 Yenidoğan hemşiresi olarak görüyorum ki çoğu anne bu dönemde aynı şeyleri yaşıyor. Yenidoğan bebekler özellikle ilk haftalarda çok sık emmek ister, bu tamamen normaldir. Aç olmasalar bile senin yanında güven ve huzuru bulmak için emmek isteyebilirler.
Zamanla süt üretimin düzene girecek, bebeğin de kendi emme rutinini oluşturacak ve sen çok daha rahat edeceksin Bu süreçte kendini fazla zorlamamaya çalış, kısa uykular bile sana çok iyi gelir.
Merak ettiğin şeyler olursa ya da konuşmak istersen Instagram’da annelerle deneyimlerimi ve pratik emzirme tüyolarımı paylaşıyorum: @annebebekhemsiresii”