myangelson betulbyrmm laboratuvarlar sadece negatif değeri referans verdikleri için mesela 0-5 yazar referansta, siz de hamile olduğunuz için değeriniz yüksek çıkıyor o yüzden referans dışı gözükür
Bebegimgeliyor10 betulbyrmm canım değerin >1600 mu yazıyor buna mı referans dışı yazıyor Eğer benim yazdığım gibiyse tahlil verdiğiniz yerde Max 1600 e kadar olan değer olculuyordur bundan büyük cikmiski referans dışı diyordur bence