esme3066 şunu soyleyebilirim size oncelikle kalbinizi ferah tutun cunku kalp atisini duymussunuz bu cok önemliydi kalp atisi duyulmasi dusuk riskini az da olsa düşürüyor. 3 gebeligimin 3 unde de kanamali bir hamilelik yasadim ilkinde 3 ay kanama parca geldi yattim sonra 2. Hamileligimde 3.5 ay hergun kanamam oldu sancili sekilde defalarca hastaneye gittim ama Rabbim ömür vermis tutundu minigim 3.5 ayin sonunda yatmaktan bunalmistim ve dedim ki ömüru veren Allah’tır ben hayatima devam edicem eger o dunyaya gelecekse hic birsey olmaz diyip kalkmistim saglikli bir dogum yaptim elhamdülillah. Simdi 3. Bebegime hamileyim yine kese etrafında yogun kanamam vardi ilk 3 ay doktor dusecek diye bekledi hatta her gittigimde kanaman var iceride, disariya hic kanaman gelmiyor mu dedi hayir dedim, bu sefer beni korkuttu bak aniden kanaman olur hastaneye gel düşürürsun fln dedi ben motivasyonumu yuksek tuttum Allah’a sığındım yat.dinlen dedi doktor ama oyle bir imkanim yoktu. 2 cocuk pesinde okullarda alisveris ev yemek malum seyler bir tek haftasonu vaktim oluyordu dinlenmeye onda da çocuklar birakmiyordu. Yani yuksek dusuk riskli halimde 3 ayimi hic oturmadan gunduz 7.30 da baslayip aksam 11 de bitiriyordum. Vee suan 30. Haftama gelmek üzereyim Allah’a siginmanin ona guvenmenin rahatligi bambaska🤗 agir da kaldirdim tul perde de astim yeri geldi cocuk kucagima aldim yeri geldi zor isler yaptim o 3 aylık süreçte. Elhamdülillah bugunume saglikliyiz. Size şunu söyleyebilirim kalbinizi ve kendinizi Allah’a teslim edin. Allah size onu nasip ettiyse bu dunyada yiyecek lokmasi varsa önüne hic birsey gecemez. Bu arada denizde top bile oynadim cocuklarla 😅 düşünün. Velhasili kelam Allah hayirlisiyla saglikla size bagislasin🤲🏼 ❤️ gönlünüzü ferah tutun dinlenin ayaklarinizi uzatin iyi beslenin ve bol su icin bu arada psikolojinizi bozmayin en onemlisi bu