Hashasim2020 Kızlar 18+3’ten yazıyorum Yatarken öttürürken bir şey yok ama ayağa kalktığımda yürürken falan hayat kalitemi etkilemeyecek şekilde vajinada ağrı oluyor biraz bu durumu yaşayan var mı? İlk gebeliğimde yoktu diye hatırlıyorum o yüzden sormak istedim
babygirl02 Hashasim2020 16+3 haftaligim 2 gündür benimde sizinki gibi oluyor yattimda bişey yok ama ayağa kalkınca ağrı başlıyor