Sevimaltnn Kızlar tırnak batmam senelerdir var benim ayak baş parmağımda ama şu iki aydır vs öyle kötüki çorap giyiyim acıyor geçenlerde hele biryere vurdum ayağımı dayanamadım sızlıyor hala geçmek bilmedi nasıl geçer bu durum yardımcı olun lütfen
Serpoo Sevimaltnn geçmiyo canm malesef keserken dikkatli olmanz lazm derin kestignzde yine tekrrlıyo ortopedi bölümüne gidin krem veriyolar ama cok fayda etmiyo benmde öyleydi batan yeri lokal anestezi ile aldılar
3_bebelianne Sevimaltnn Ne doktor ne başka birşey tuzlu ılık su arada karbonatlı ılık su ayaklarını günde üç kez koy sürekli taze su yap tabii bana dua edersin benim bir haftada geçmişti
mrp2023 Sevimaltnn bactroban ve anestol karıştırıp sürünce iyi geliyor ama enfeksiyonu ve ağrıyı alıyor batan kısım çıkmadığı sürece devam eder ağrılar mecbur çıkartmak gerekir podologlar yapıyor bulunduğunuz şehirde bi araştırın
Sevimaltnn Serpoo krem kullandım canım ama fayda etmedi birde tekrarlıyor diye okudum anesteziden sonra öyle bir sorun oldumu o an hissettinmi yaparken
Serpoo Sevimaltnn yok hayır lokal yapıldı zaten işlem sırasında hiç bir acı vs hissetmedim ama ilk gün agrısı oldu.
Eminedgds @Sevimaltnn bu durumdan o kadar muzdaripim ki anlatamam sürekli aynı şey en son ayağıma hacamat yaptırdım onun faydasını çok gördüm yine çok olmaya başladı tabi şu an hacamat olamadığımız için bekliyorum tam ayak baş parmağının biraz üzerinden yapıldı ciddi anlamda rahatlatti beni