betulbyrmm 4+5 ten bildiriyorum 21 Ağustosta betam 530 du dün tekrar kan verdim yani 25 Ağustos 1620 çıktı artış az değil mi ?
Busraaaakkk betulbyrmm gayet güzel artmış canım daha ne olsun ben ilk 147 ile öğrendim 48 saat sonra 497 olmuştu daha sonra da 1700lere çıktı
asil15 betulbyrmm evt artış biraz az olmuş ama canını şimdiden çıkma az artıp sağlı doğanlar çok artıp sagliksiz olanlar var benim mesela çok güzel artış vardı hemde 2 katı ustuydu en son 17 bine kadar çıkmıştı ama bebek gelişmedi
Deletedmom_297 betulbyrmm malesef az artmış takip gerektirir inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alaırsınız
Ha1999 Kızlar benimde sürpriz bir gebelik oldu adetim 19 gün gecikmisti pek umursamadım sonra beta vereyim dedim ve 122312 çıktı
yucellirem Ha1999 Oha maşallah ilk öğrenmene göre çok yüksek çıkmış🧿🧿 İkiz olma ihtimali varmı? Ben ilk öğrendiğimde 139du daha sonra 390 daha sonra ise 4708 olmuştu🙈
s2121 betulbyrmm hayırlı olsun 🌸 artışın çok güzel benimde beta böyledi iki katına çıkmış artışın çok güzel sağlıkla kucağına almak nasip olsun ♥️