Kızlar selam bugün 38+0 olduk bebek hareketlerinde çok azalma var acaba normal midir bi de karnım aşırı sertleşiyor çok zorlanıyorum gece yatarken dönmekte zorlanıyorum her yerim uyuşuyor. İlk doğumum fazla tecrübem yok acaba artık doğumu başlatmak için ne gibi şeyler yapabilirim bilgi verir misiniz lütfen 🙏🏻🙏🏻🥹