Mom__12 Aryygz çok normal canım özellikle ilk gebelikse daha da normal 24 lerden sonra daha rahat hissedersiniz
bbety Ben ilk kez 23te hissetmiştim. Plasentanın önde olmasının da etkisi vardır belki hiç telaş yapmayın. Doktor muayenelerinizde kalp atışı iyi ise hareketliliği iyiyse sizin hissetmeniz Bu haftalarda pek önemli değil