Balciii
Kızlarrr 37+6 yım 1 hafta önce sağlık ocağı kontrolünde tansiyonum 14/9 cıktı ertesi gün muayenem vardı doktoruma söledim gerekli tahliller yapıldı temiz cıktı cok şükür takip et dedi 1 haftada normale döndü fakat dün bi ölçtüreyim dedim yine 14/9 Allahtan cıkmıyor eb fazlası bu zaten doğumda yaklaştı panik atak var bende sanırım stresten oluyor. Tansiyonu bu şekilde ve sorunsuz seyreden varmı