Anonimb eğer doktor adetinizi düzenlediyse artık sat o oluyor zaten eski sat ı söylerseniz sizde doktorda kafa karışıklığı yaşar, en baştan düzeltilmesi lazım bir ilerilik varsa. İlerleyen haftalarda gerilik farkı çıkıyor o da ayrı strese sokuyor, e nabızda gözüküyor aslında sistemde ki haftanız