vilanelle YyyyYasemin ben de hissediyorum ama sağ sola yatmaya çok alışamadım kendimi hep sırt üstü buluyorum son günlerde, bir zararı var mıdır acaba
Fatmanurduru Bizde bugün 16+0 olduk ☺️ haftalarımız aynı ☺️ evet bende çok baskın olmasada bi ağırlık hissediyorum normal sanırım
YyyyYasemin vilanelle valla doktorlar çok önermiyor ama belim ağrıdığı zaman yada ağrımadığında bende sırt üstü buluyorum kendimi yapcak bişey yok🤭
Esraa70 vilanelle sırt üstü yatmayı pek önermiyorlar bebeğe giden kan akışı yavaşladığı için riske alınmamalı bence 🌸