Nurtanesininannesi Kızlar 29 haftalık gebeyim ve aniden kasığımın aşağısına doğru bıçak saplanır gibi bir ağrı geliyor. Geceleri de hafif sızlıyor karnım. Bu durumu yaşayan var mı? Tehlikeli mi?
ipek63yldz_ Nurtanesininannesi Aynı haftadayız canım Bende 29+4 oldum . Bendede aynısı var bazen kasılma sancı oluyor bu son 1-2 gündür ve iyimi kötümü bilmiyorum aşırı hareketli yani kızım 🤷🏻♀️ 2 yaşında oğlumda var ev işi temizlik derken bazen yorulduğum içindir diye düşünüyorum 🤷🏻♀️ Bugünlerde doktora gidicem de bilmiyorum bide uzun yoldan geldim 1 bucuk hafta önce 🤷🏻♀️ ben onlardan dolayıdır diye düşünüyorum.
donmez685 Nurtanesininannesi benimde aynı gün içerisinde ani harekette oluyor gece de yatağa yattığımda sancı gibi vuruyor 2 3 dakika sürüyor karnımın altında özellikle ovuşturuyorum biraz öyle rahatlıyorum doktora sormadım ama sağlık ocağındaki ebe olabilir çok sık olursa nstye girmen gerekir dedi
1ErkekkkAnnesi Nurtanesininannesi 29 a girdim bende bir kaç gündür ağırlaştığımı hissediyorum çok çabuk belim ağrıyor arada vajinada ağrı oluyor ama şiddetli değil tabi bazende regl olacakmışım gibi ağrı oluyor ama geçiyor sonra rahimde büyüyor onun da etkisi olabilir ama doktora danışın mutlaka
Nurtanesininannesi ipek63yldz_ yurüduğumde ya da oturur pozisyondayken oluyor bu ağrılar, bir de previa var ondan cok tedirginim
ipek63yldz_ Nurtanesininannesi Benim genelde ani harekette ve oturdugum zamanlar agrı kasılma sancı gibi oluyor . Ama dedigim gibi son 1-2 gündür kasılma ve sancı gibi agrım oluyor . Bakalım inşallah zamanında sağlıkla gelirler 🤲🏻🤲🏻