Herkese merhaba hamileliğin başından beri geçmeyen vajinal bir enfeksiyonum var 25+5 haftalık hamileyim hala aynı, fitil ,antibiyotik, saşe ilaçlar , intim jeller , diyetler neler denedim ama yok banamısın demiyor. Doktor da belli ki enfeksiyona eğilimlisin diyip geçiştiriyor, Kültür negatif çıktı . Kokusuz ama pütürlü ve yeşil bir akıntı kaşıntıdan uyuyamıyorum artık kremlerde bir işe yaramıyor :( Sirkeli su yaptım çok kurutup yaktı ama hala aynı . Başına böyle birşey gelen varmı ? Siz ne yaparak kurtuldunuz bu illetten ?!Gerçekten artık ağlama noktasındayım o kadar titiz davranmama rağmen nasıl olur geçmez deliricem