QueenM77 çok teşekkür ederim çok sağolun. Ben birşey hissetmedim iğnede öncesinde uyuşturucu bir iğne yapıyoruz dedi ama yaptığında kendimi vs çekmedim. Çekiştirmeler çok nadir bazen hissettim ama rahatsızlık vermiyor sadece uyuşurken tuhaf hissettim hissedememek kötüymüş 🙈 bir de sonlara doğru bir tansiyon düşüklüğü yaşadım ama müdahale ettiler ilaç vererek hemen geçti