maviportakal_ evet beni düşündüren konular da tam bunlar ama ben yönetim katına çıkıp sordum orda da rica ederseniz tek kişilik oda boşsa eşinize izin verirler dediler inşallah iyi insanlara denk geliriz… Ama özele özellikle sgk anlaşmamız yok diye belirtip durdukları için güvenmiyorum artık bebeğin boşuna üniteye alınmaması eşimin refekatından önde geliyor adını vermeyim de çok iyi bilinen bi özel hastanede yeni doğan hemşiresi olan biri ihtiyacı olmasada yatırıyoruz valla mecburen demişti, günlük 10-20 bin arası para alıyorlar yatış verdiklerinde