susaMom_ bana 22 inci hafta da detaylı söylediler bir ay dikkat et kendini yorma cinsel ilişki yasak ağır kaldırma dedi 27 de gittim, sevkden bahsetti dediğiniz herşeyi bana da dediler riskli tek uzmanla yapılmaz rahim alınabilir yoğun bakım süreci olabilir yapışıksa dedi en son 31+4 de gittim yapışık olmadığını kanama olabilir diye kan hazırlıcaz dedi sevkten vazgeçti şimdilik 35 de tekrar çağırdı sonra hafta da bir kontroller olucak risk azararak devam ediyor