Deletedmom_297 sorma kaynanam in annesi vasiyet etmiş gelip gidip bana senin karışma hakkın yok sen söz hakkin yok diyip durdu lüzumsuz şey bi ara çok psikolomi bozdular. En sonunda da eşime patladım çocuğun kalbi atmadan isim konusunda bana laf söyleyip duruyorsunuz ikili testi down riski çıktı ben sağlıkla dogacakmi derdine düştüm siz isim diye tutturdunuz doğunca kadar bana bir daha isimden bahsetmeyin sakın diye ama doğuma 99 belki daha az gün kaldı sezeryan olacak çünkü artık oğlumun ismi belli olsun o şekilde seveyim istiyorum kizim bile isim belli olmadığı için her yerde bebek kardeşim diye seviyor gobegimi