kucukgokyuzu 17 haftalığız cinsiyete %85 kız dedi ama bir çıkıntı gibi bişey var bazı kızlarda böyle kabarık olabiliyor haftaya netleşir dedi. Değişme ihtimali nedir sizce
prenses34_ kucukgokyuzu aynıyız cnm senle bnde 17 haftalığım ve dün doktorumuz 100/90 kız dedi bana da bnde merak ediyorum değişir mi diye inşallah değişmez 🥺
QueenBahar_ kucukgokyuzu değişmez bu haftadan sonra 12 veya 14 haftalarda söylerse yanılma payı olabiliyor