Yengec07
Hsgde baktığında ufak bi yapışıklık demişti ama hsgden sonra yapışıklık olma ihtimali olabiliyormuş verdikleri konstrat maddeden dolayı. Acaba yapışıklık miktarı mı arttı o da olabilir. Eğer öyleyse gebe kalma ihtimali de düşüyormuş. Antibiyotikle alakalı hiç bişey demedi bana sadece bol bol su iç ilaç çıksın dedi