Kızlar selam 36+2 haftalık hamileyim son 3 4 gündür bir şeyler yerken yedikten sonra kötü oluyorum böyle gözlerim kararıyor gibi oluyor başım dönüyor kollarım karıncalanıyor ve halsizlesiyorum bir an da. Tansiyonumu ölçtüm biraz önce biseyler atıştırdım aynısı oldu 10a 5 çıktı çok düşük değil sanırım acaba şeker falan mı var gebelik şekeri yaptırdım yoktu düzenli olarak tahlillerde şekerime de bakılıyor ama son günlerde kötüyüm randevum da pazartesi gününe daha var