Sedakolcu canım ben adet ağrısı gibi yaşıyorum, sonra geçiyor, bi kaç gün sonra tekrar oluyor, ben ilk olduğunda telaş yaptım doktora gittim , hiç bişey yok normal dedi, ama ben acı hissetmedim, yani şöyle bazen göbek deliğim sızlıyor okadar, eğer çok kuvvetli acıysa içini rahatlatmak için bi doktora git istersen