Hayat_10 8+1 haftalık hamileyim ani öğürmeler oluyor sürekli yatmak istiyorum hiç bişey yapamıyorum daha keseyi falanda görmedim endişeliyim birazda kan tahlili yapılmıştı sadece bakalım perşembe günü gidicem doktora
tkrk Hayat_10 tam 8 haftalığım karnımda şiş kabızlık ve geçen gün kanamam oldu :(( polip varmış fitil koymaya başladım
Seloloo Hayat_10 inanılmaz derecede oldu , şişkşnlik ve sertlik hala da var. Bu arada bulantıyı prilam denilen ilaçla rahatlattım doktorunuza danışın isterseniz işe yarıyor ☺️