sumeyyehmz kucukgokyuzu 12 ve 15. Haftada emin deglm kız gbi ama sakın alşveriş filan ypma dedi bu hafta 17olacagm kesin söylerm dedi ama forumda detaylı ultrasonda cinsiyeti degiştigini söyleyenler oldu gözüm korkmadı degl ackcası
prenses34_ kucukgokyuzu bende 17 haftalığım ve dün doktorumuz 100/90 kız dedi🥺 Bnmde aklımda deli sorular aliş veriş yapıcam ama yüksek oran söyledi kesindir diyorum kendimce de bilemedim 🤷🏻♀️
Fatmanurduru kucukgokyuzu 12 haftalıkken erkek diye tahminde bulunmuştu doktor. 14 haftalıkken kesin erkek dedi. Şimdi 16 haftalığız detaylı ultrasona kadar yine de kesinmiş gibi gelmiyor 😀
Lillyyy Haftada belli oldu kız birkaç bişey de aldım ama değişir mi diye aklıma gelmiyor değil 16+4 şuan
Angelaass Lillyyy kız bana söylemedi doktor 😂 Dün gittim 13+3 üm aynı zamanda ablamda hamile. Aynı doktora kontorole gidiyoruz ona 12. Haftada cinsiyeti söyledi bana 13 haftada söylemedi😂
Gecegunesi Ben henüz gidemedim 10 gün sonra randevum bar inşaAllah artık öğrenirim 🌷 bir kızım birde oğlum var bakalım hangisinin odası kalabalıklaşacak 🤭