Gebelik okulundan öğrendiğim bir diğer şey ise anneye kırmızı bebeğe sarı bir şey giydirilmemesi gerektiği. Annede kansızlık olursa kırmızı kıyafetten fark etmesi zor oluyormuş, bebekte sarılık olursa sarı kıyafetten fark etmesi zor oluyormuş. Ben hastane çıkışı olarak sarı beyaz takım beğenmiştim bebeğime ama onu almaktan vazgeçtim bu bilgiyi öğrenince