Aşılama takibindeyim. Gonal f 900 lük bittirdim günde 75 lik vurdum.sonra günleri hesapladım. 975 çıktı. Defalarca saydım 13 gündür kullanıyorum. Çarşamba kontrolum var ben bir gün kullanmayı unutmuşum hiç hatırlamıyorum ya , nasıl unuturum nolacak şimdi