Snmrzgr0 ne alakası var normal olsan ne olur sezeryan olsan ne olur moralin bozulacak ne var normal doğuma uygun olmayan illede inat edenleri göeüyoeuz bebeğin ya kolu bacağı kopuyo çıkıyo eziliyo oksijensiz kalıyo anne kan kaybından ölüyo vb kaderi neyse odur doktor neyi uygun görüyosa odur : ucunda ölüm mü demiş ki moralin bozuluyor mutlu olmayı bilelim şükretmeyi bilelim ne güzel bebeğin kilosu güzelmiş çok şükğr sağlıklıymış