nerm629_ İlişkiden buyana 7 gün olucak dünden beri akıntım çok fazla beyaz 🫣 bide bel ağrım var sizce gebelik belirtisimi yaaa cokmu erken yada ilk haftalarda böyle olan kişiler varmi
Bebegimgeliyor10 nerm629_ canım aynı zamnlarda çok sıcak basması ve bel ağrım olmuştu akıntım normal zamanda da oluyordu
[silindi] nerm629_ hayir canim progesteron yukseldigi icin oluyor. Gebelik akintiyla anlasilmasi cok zor.
anneolmakneguzel_ nerm629_ 4derken. Adet başlangıcı 1 diye sayılır 28-35e kadar devam eder. Adetiniz ilki gunu neydi
nerm629_ anneolmakneguzel_ he öylemi ben yumurtlama günün kacinci gunundesiniz diye sandim adetten itibaren 12 gün olmuş 15 agustos adet oldum