Evladn hayırlısı ben bu sayfada kız bebek guzellemesini anlamıorum herkes kendınde olmayanı ister anlıyorum ama, bu kadarı garip gelio kızn olur hayattan sogutur seni yıpratır. Oglun olur el ustunde tutar saygı hurmet duyar sana neden bole yapıyosunz anlamadım saglıklı ve hayırlsnı ısteyın lutfen bısuru ınsan var kızından ceken