Feride_01 Arkadaşlar Adana’da şehir hastahanesinde rahim filmi çektiren varmı nasıl oluyor tam olarak arkadaşım sordu
lee_ann Feride_01 bende Antalya eğitim araştırma hastanesinde ücretsiz yaptım özel hastane uyutuyor ama 5 dakikalik bir işlem için gerek olduğunu düşünmüyorum bu kadar para vermeye evet bir sancılı bir işlem ama hemen geçiyor zaten tıkalıysa sancı oluyor yoksa sancı olmuyor hafif bir yanma sadece
busranefescivciv Adana da değilde ben samsunun bir ilçesinde yaşıyorum geçen hafta oldum özel hastahanede 15 bin tl ye anestezi ile uyutularak güzel geçti hissetmedim acı falan ama uyanık yapıldığında çok sancılı olduğunu duydum
Feride_01 busranefescivciv ya biz Adana’da yaşıyoruz arkadaşım yaptıracaktı ama şehir hastahanesi ücretsiz yapıyor unuttum hangi bölüme gideceğini bana sor demişti çok pahalıymış özel de
emos1301 Feride_01 bende orada yaptırmayı planlıyorum önce kadın doğuma gideceğim ondan sonra isteyeceğim rahim filmini
Yakamos Ben balcalı hastanesinde çektirmiştim ücretsiz olarak 2022 yılında önce normal muayenene sonra gerek duyarlarsa istiyorlar Ayıkken yapıyor balcalı biraz sancılı bir işlem adet sancısı gibi sonra hemen geçip düzeliyor ama
emos1301 Yakamos anladım tamam teşekkür ederim ben şehir hastanesinden randevu aldım da oluyorsa oraya da giderim diye düşündüm çünkü özel çok pahalı 18.000 falan diyorlar
lee_ann Feride_01 kadın doğuma gittim fazla düşüklerim olduğundan dolayı kendisi istedi doktorum ama sen söylesen de sana bir kâğıt verirler… bana kağıdı verdi ultrasyon sekreterinin yanına gittim ultrasyon randevusu almak için yani rahim filmi ultrasonun onlar bana adetimi sordular önce eğer düzenliyse adetin 4-5 gününde randevu yazıyorlar bende adetliyken 4 gününde gittim işte…
Feride_01 lee_ann tamam canım ben Şuan hamileyim 6 aylık bunu arkadaşım için soruyorum rabbim sana da nasip etsin inşallah çok teşekkür ederim
lee_ann Feride_01 rica ederim inşallah sağ Salim bebeğine kavuşursun🙏 Arkadaşın da umarım en kısa zamanda dilediği duasına kavuşur 🩷