Bende 7 haftalık hamileyim. Bende de oldu görünce direk doktora gittim ve bana progestan iğne ve hapını verdiler. İğneden sonra kanamam durdu fakat kontrole gittim ve devam etmem gerektiğini söyledi. Düşük tehdidi olarak geçiyor. Doktora gitmeni öneririm. Ayaklarının altına yastık koyarak yat. Rabbim şifa versin.