Biranneadayi4 Bugün regl imi 7. Günü ve kasıklarım uzaninca ağrımaya başladı erken değil mi yani yumurtalamaya daha var diye biliyorum benim normalde 13. Gün hafif agrirdi bu ay letu kullandım etkimi etmiş oluyor
Glsmshn Biranneadayi4 muhtemelen yumurtaların büyüyordur ilaç etki ediyordur ondan kasıkların ağrıyordur
Glsmshn Biranneadayi4 daha tam olgunlaşmamıştır. Sayıcada fazla yumurta olgunlaşıyordur ondan ağrımaya başlamıştır normal bir süreç. Doktor kontrolünüz ne zaman
Biranneadayi4 sadece1selda sonuç aldınız mı? Birde benim normalde sağ kaşığım ağrımaz orda PCO var sol tarafımda hafif agrirdi smdi ikisi de ağrıyor etkiliyor yani umarım
Biranneadayi4 Glsmshn kontrolden bahsetmedi bu 3 ay kullan bunu dedi olmazsa gel bir önceki ay klomen kullanmıştım farklı doktorla ama bunda öyle bsy demedi klomen de hiç ağrım olmadı
sadece1selda @Biranneadayi4 hayır alamadım şöyle alamadım kontrole bi iki gün gec gittim yumurtam 30mm olmuştu ovitrelle bulamadım muadili bir iğne vurdum olmadı yani çok büyümesi de iyi değilmiş
Glsmshn Biranneadayi4 öyle verip gönderen doktorlar da varmış ama kontrol edilmesi gerekiyor normalde ultrasonla bakılması lazım. Siz gün aşırı değerlendirin inşallah tutar